سئو سایت در کرج

تبلیغات اینترنتی در کرج و استان البرز | بهینه سازی سایت در کرج | سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج | تبلیغات اینترنتی در کرج | تبلیغات مجازی در کرج | تبلیغ در گوگل | سئو در کرج | شرکت سئو سایت کرج | بهینه سازی سایت در کرج | بهترین سئوکار در کرج | افزایش بازدید سایت | افزایش رتبه سایت | سئو ۱۰۰% تضمینی | سئو سایت در شرکت کرج | سئو سایت در شاهین ویلا | سئو در کرج

شماره تماس شرکت سئو سایت در کرج : ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

تبلیغات اینترنتی مشاغل ، سئو سایت در کرج ( تبلیغات مجازی)

با ما در صفحات اول گوگل دیده شوید.

سئو سایت در کرج یا همان بهینه سازی سایت یکی از مهم ترین عوامل برای هر سایت بشمار می اید.

امروزه تکنولوژی و اینترنت حرف اول را میزند. تا جاییکه امروزه برای بهتر دیده شدن کسب و کارها حتما باید در فضای مجازی فعالیت داشته باشید. از بهترین روش هایی که برای دیده شدن حرفه شما بسیار مهم است دیده شدن شما توسط سئو در گوگل است. ثبت کسب و کار و دیده شدن در گوگل به همین راحتی نیست و اگر کسب و کار خودتان را برای سئو به افراد غیر حرفه ای بسپارید به راحتی می توانند سایتتان را به صفحات آخر گوگل بکشانند و باعث می شود تا هزینه های زیادی را متحمل شوید.

طراحی سایت و سئو در کرج


بهینه سازی برای موتورهای جستجو راهی برای بهینه سازی موتورهای جستجو برای قرار دادن وب سایت شما در چند جستجوی اول برای جذب مخاطبان هدفمند در سایت شما است. 

با این حال، ممکن است کمی شک داشته باشید، به خصوص اگر سئو سایت را امتحان می کنید اما بازده اهرمی را دریافت نمی کنید .خب بیایید از چند عدد برای شکستن پوسته شک و تردید شما استفاده کنیم.

طبق آخرین گزارش‌های سال 2019، این موتورهای جستجو هستند که حدود 93 درصد از ترافیک شما را هدایت می‌کنند و در میان موتورهای جستجوی پیشرو، گوگل است که غالب است. گزارش‌های (InternetLive) نشان می‌دهد که در هر ثانیه گوگل حدود 40 هزار پرس و جو پردازش می‌کند که به 3.5 میلیارد جستجو در روز اضافه می‌کند.

خدمات سئو سایت رایاس در کرج عبارتند از:

اما با این مقادیر زیاد، بازده مورد انتظار خود را به دست نمی آورید. این تنها به این دلیل است که SEO می تواند ابزار قدرتمندی باشد اگر فقط با شرکت SEO مناسب در رایاس استفاده شود. اکثر آژانس‌ها در رایاس و مناطق اطراف آن از شما برای Adwords پولی پیروی می‌کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که 94٪ از کاربران بیشتر بر روی نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز می کنند تا Adwords پول درست از ابتدای تاسیس در سال 2010، ما در EZ Rankings – شرکت / شرکت بهینه سازی موتور جستجوی کالیفرنیا، با تلاش بی وقفه، تخصص و برتری فناوری خود، مسیری را برای افتخار هموار کرده ایم. بسیاری بر این باورند که خدمات سئو یک روش علمی کاملا اثبات شده است و صرف اجرای آن نسبت فاکتور به هزینه شما را افزایش می دهد. با این حال، به یاد داشته باشید که سئو دارای تعدادی ویژگی برای آن است. به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت های سئو در کرج ، ارائه بهترین بهینه سازی جامع به مشتریان وظیفه ما است. بنابراین ما مجموعه ای از خدمات را برای ارائه یک تجربه جامع SEO ایجاد کرده ایم.

در اینجا یک نگاه اجمالی از پیشنهادات ما است

ممیزی کامل وب سایت:  یک گرایش کلی برای خدمات سئو در رایاسیا هر بخش دیگری از جهان وجود دارد که از این مرحله بسیار مهم عبور می کند. یک اشتباه تازه کار به عبارت ساده تر، ممیزی وب سایت، ارزیابی برای بررسی فعالیت های داخل و خارج از سایت یک وب سایت بر اساس موقعیت سئو، معماری، محتوا، لینک های برگشتی، مطالب تکراری و بسیاری از جنبه های دیگر است. ما در EZ Rankings – SEO Company در رایاسمی دانیم که شناخت نقاط ضعف و قوت شما چقدر مهم است و بنابراین خدمات جامع ما با یک حسابرسی کامل در وب سایت شما آغاز می شود .  

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی:  این بخش حیاتی و بخشی از کل کمپین است. همانطور که گزارش ها نشان می دهد، گوگل الگوریتم جستجوی خود را حدود 500 تا 600 بار در سال تغییر می دهد! بنابراین اگر یک بار بهینه سازی کرده اید، به احتمال زیاد عبارات جذاب شما قبلاً قدیمی شده اند. همچنین کلمات محلی نقش مهمی در قاب بندی و تغییر کلمات کلیدی دارند. گزارش ها نشان می دهد که 46 درصد از جستجو در گوگل به چیزی محلی منجر می شود.
کارشناسان فناوری ما به این الگوریتم‌های در حال تغییر عادت کرده‌اند و ما همیشه نیازهای در حال تغییر موتورهای جستجو را دنبال می‌کنیم و حتی محتوای بهینه‌شده سئوی آینده‌نگر را برای مراجع بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

تجزیه و تحلیل رقبا برای سئو سایت در کرج :  

یکی دیگر از اشتباهات مبتدی که توسط اکثر خدمات سئو مرتکب شده اند و به جایی نمی رسند. وقتی به دنبال کلمات کلیدی عمومی هستید، ساعتی را در سایت رقبای خود و کلمه کلیدی مورد نظر آنها را نادیده می گیرید، همراه با از دست دادن نوع بازگشت سرمایه آنها برای اجرای برنامه های بهینه سازی شما کافی است.
پیچیده به نظر می رسد؟ خوب نه واقعا کارشناسان دست‌چین شده ما انواع تحلیل‌ها را برای شناسایی رشته‌هایی از اهداف جستجو که پتانسیل بالایی دارند، اجرا می‌کنند.

بهینه سازی سئو در سایت: 

 به محتوا، متاتگ ها، URL ها، لینک های هوشمند و بک لینک های مورد استفاده در محتوای وب سایت اشاره دارد. اگرچه بهینه سازی خارج از صفحه همیشه در اولویت بوده است، اما به یاد داشته باشید که گزارش ها نشان می دهد که حدود 25٪ از SEO در صفحه است. اگرچه اکثر آژانس‌ها سعی می‌کنند در سئو خارج از صفحه فاش کنند، رتبه‌بندی EZ به عنوان یکی از برجسته‌ترین آژانس‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو در کالیفرنیا، این موارد را جدی گرفته و به شما یک بهینه‌سازی جامع ارائه می‌دهد که بر مقیاس‌پذیری در سایت نیز تاکید می‌کند.

لینک سازی اخلاقی سئو سایت در کرج :

  اگر قصد دارید برای مدت طولانی در سرمایه گذاری خود سرپا بمانید، لینک سازی اخلاقی و پیروی از ترفندهای کلاه سفید ضروری است. شرکت های زیادی وجود دارند که وعده سئوهای خیره کننده در کمترین بازه زمانی را می دهند. و اگر نمی‌خواهید گوگل در وب‌سایت شما رشد کند یا آن را رد کند، تکه‌های کلاه سیاه یا خاکستری سختگیرانه نیستند. 

اینجا جایی است که ما به عنوان یک شرکت برتر بهینه‌سازی موتور جستجو در رایاس شکوفا می‌شویم و تمام ترفندها، نکات و تکنیک‌های ما کاملاً بر مبنای اصول اخلاقی شفاف است.

چرا ما را به عنوان شرکت یا مشاور سئوی خود انتخاب کنید؟

راه‌حل‌های سئوی خیاطی

ما وارد هیچ میان‌بر کاتر کوکی نیستیم. تمام استراتژی های سئو ما پس از درک اصلی از تجزیه و تحلیل تجاری و بازار شما استخراج می شوند.

بدون مناطق سیاه یا سایه

ما در مورد قوانین قانونی ارائه شده توسط Google بسیار محتاط هستیم و از آنها پیروی می کنیم. بنابراین ما 100٪ تجزیه و تحلیل و راه حل های سئو شفاف را طراحی می کنیم که در دراز مدت ارزش خود را نشان می دهد.

برتری سازش ناپذیر

تنها ویژگی که تخصص ما را در کنار هم نگه می دارد برتری و عزم راسخ برای مقابله با چالش ها تنها برای دستیابی به راه حل های خیره کننده است.

سئوی کامل ارگانیک همراه با بهینه سازی در سایت

ژانری که عموما توسط اکثر آژانس ها حذف می شود، ما استرس و تخصص یکسانی را برای بهینه سازی جامع ارائه می دهیم.

سئو سایت چیست؟

سئو سایت یعنی استفاده مناسب از بروز ترین و کاربردی ترین ترفندهایی که می توان انجام داد برای دیده شدن سایتی که می خواهیم سئو کنیم و یا آگهی شغلی که می خواهیم دیده شود. شاید در نگاه اول خیلی ساده بنظر برسد ولی باید بگوییم خیر اینگونه نیست، چرا که موتور جستجوگر گوگل از ابتدا جزو باهوش ترین موتورهای جستجوگر بوده است. امروزه گوگل همانند یه ربات باهوش در این زمینه حاضر شده است. چرا با استفاده از جدیدترین و پیچیده ترین الگوریتم ها قادر به شناسایی متن های تکراری و کپی، مطالب غیر مفید، مطالب کم بازدید و کم طرفدار و هزاران مواردی از این دست میباشد. پس سئو و بالابردن سایت و یا حتی آگهی ها کار آسانی نیست، کافیست با یک اشتباه گوگل سایت و یا مطالبتان را هرز تشخیص بدهد و بهمین گونه است که بسیاری از مشتری ها و کاربران از بالا نبودن سایت و آگهی خود گلع دارند. به شما پیشنهاد میکنیم برای بهبود کارایی سایت یا آگهی شغلی، برای بهتر دیده شدن و برای اول بودن در گوگل به تیم حرفه ای ما اعتماد کنید و در کوتاهترین زمان با کیفیت کار ما آشنا خواهید شد و آگهی یا سایت خود را در اولین های گوگل مشاهده خواهید کرد.

سئو چیست؟

اگر سایت کسب و کار شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شود، شما وجود ندارید. حتی اگر کسب و کار شما در صفحه دو، سه یا چهار از نتایج جستجو ظاهر شود، سایت کسب و کار شما برای اکثر کاربران نامرئی است. در واقع، تنها 25 درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور می کنند. به همین دلیل امروزه کسب و کارها به سئو و سئو سایت نیاز دارند تا در صفحه اول نتایج گوگل قابل مشاهده باشند. بنابراین، سئو به این معنی است که یک تیم سئو باید بر روی سایت شما تمرکز کند و مشکلات سایت را شناسایی کرده و سایت شما را برای دیده شدن بهتر در موتورهای جستجو بهینه کند. تیم سئو رایاس به 210 فاکتور گوگل که باعث موفقیت سئو می شود، به خوبی آشنا هستند. سئو با افزایش بازدیدهای ارگانیک آگاهی از برند شما را افزایش می دهد و باعث رشد واقعی کسب و کار شما در محیط وب می شود.

لذت اول بودن در گوگل را بچشید با تیم حرفه ای سئو و طراحی سایت

اولویت تیم حرفه ای شرکت یاسین سپند رایان رضایت شماست.

شاید برایتان پیش آمده باشد که سوالات و ابهاماتی در این زمینه داشته باشید ولی نمیدانید از کجا بپرسید. مشاورین ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهند بود. برای مثال ممکن است شخصی خودش سایت داشته باشد و نیاز به سئو داشته باشد و یا اینکه گاهی با ثبت آگهی شغلی و سئو آن نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای طراحی سایت نداشته باشید و با مشاوره همکاران ما بهترین مسیر را برای دیده شدن کسب و کارتان پیش میروید.

طراحی سایت و سئو در کرج و تهران

شماره تماس سئو سایت در کرج : ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸ -۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

دیده شدن شماره تلفن شما اولین گام برای وصل شدن مشتری به شماست

برای دیده شدن حرفه یا شغلتان 

تبلیغات اینترنتی کسب و کار در کرج و استان البرز

تمامی ما برای دیده شدن به تبلیغات اینترنتی نیاز داریم 

طراحی سایت و سئو در کرج

طراحی سایت و سئو در تهران

بدون نیاز به داشتن سایت تبلیغات شما رابه نمایش میگذاریم

تبلیغات اینترنتی در سایت رامجین کرج

طراحی و سئو سایت 

تبلیغات اینترنتی و معرفی بهترین ها در تمامی مناطق استان البرز

آموزش تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی چیست

تبلیغات اینترنتی کسب و کار

تبلیغات اینترنتی رایگان

مزایای تبلیغات اینترنتی در کرج

هدف از تبلیغات اینترنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی همراه با عکس

عکس تبلیغات اینترنتی

طراحی سایت و سئو در کرج

بهینه سازی موتورهای جستجو

تلفن یا شماره تماس سئو سایت در کرج : ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸ – ۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

سئو سایت در کرج در یک کلام چیست؟

بالا بردن بازدید و رتبه در گوگل

اگر قصد دارید کسب و کارتان را رونق ببخشید، کافیست از خدمات SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن در گوگل بهتر است این کار را به ما بسپارید. سئوکاران حرفه ای ما با بهینه سازی وبسایت و کسب و کار شما موجب دیده شدن حرفه و شغل شما میشوند. در زیر به یکسری برنامه ها و پلن هایی که برای بهبود نتیجه دیده شدن شما لازم است را آورده ایم.

سئو سایت در کرج و اهمیت سئو کردن سایت؟

سئو به مجموعه فعالیت هایی برای بهینه سازی و دیده شدن توسط موتورهای جستجو گفته میشود که این امر موجب میشود تا کلمات کلیدی مورد نظر و نیاز هر کسب و کار متغیر به زمینه فعالیت سازمان و یا کسب و کار در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. به مجموعه این سری فعالیت ها تا رسیدن به مرحله دیده شدن برای موتورهای جستجوگر SEO( Search Engine Optimozation) گفته میشود. اهمیت سئو سایت به این است که باعث افزایش رتبه گوگل و بدست آوردن رتبه های نخست آن میشود. از همین رو باعث افزایش بازدید و ترافیک سایت میشود که همین امر موجب ارزش سئو میشود. سئو کاران ما این تجربه را دارند تا بهترین روشهای سئو را بگونه ای انجام دهند تا رضایت شما از دیده شدن حرفه و کسب و کارتان به ارمغان بیاورند.

غالبا دو روش کلی برای بهبود SEO و افزایش رتبه مورد استفاده قرار میگیرد اعم از سئو داخلی On-page و سئو خارجی off-page میباشد. یکی از ابتدایی ترین کارها و قدم های اولیه آنالیز و یافتن کلمات کلیدی مورد نظر توسط کارشناسان ما میباشد.

برای مثال چند نمونه بیان میکنیم:

برای سایتی مانند کلمه فروش لوازم آرایشی باید رقابت با وبسایت هایی مانند دیجی کالا و غیره صورت بگیرد و کلمات کلیدی مناسب را در ابتدا یافت و سپس آنها را سئو کنید. در چنین وبسایتی کلمات کلیدی مانند خرید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی و کلماتی از این دست نیاز است تا مورد بررسی قرار گیرد و سئو شود تا توسط گوگل شناخته شده و به رتبه دهی سایت کند.

برای سایت خرید و فروش گوشی نیاز به کلماتی مانند موبایل، گوشی، خرید اینترنتی گوشی، قیمت روز گوشی، جدیدترین گوشی های موبایل، گوشی هوآوی، گوشی شیائومی و کلماتی از این دست میباشد.

برای آزانس گردشگری بدنبال کلماتی مانند ویزا، تور گردشگری، ویزای شینگن، ارمنستان، تور آفریقا، تور فیلیپین و … میباشیم و این کلمات را سئو میکنیم.

برای آموزشگاه موسیقی نیز کلمات کلیدی مانند آموزش موسیقی، آموزش آنلاین موسیقی، آموزش پیانو، آموزش سنتور، آموزش آفلاین موسیقی و … مد نظر میباشند.

برای خشک شویی، خشک شویی آنلاین، اتوشویی، لکه بری لباس، رنگ کردن لباس و … کلمات کلیدی میباشند.

برای سوپر پروتئین کلماتی مانند خرید مرغ، خرید گوشت، خرید اینترنتی گوشت قرمز، خرید آنلاین گوشت قرمز و … کلیدی میباشند.

نمونه هایی از سئو های انجام شده توسط شرکت یاسین سپند رایان در کرج :

صفحه اول

کلمات کلیدی سئو سایت در کرج:

-نظافت استخر

-آموزش دف

-کابنیت مهرشهر

-سوپر پروتئین  تهران

-اجاره ابزار کرج

-گل و نهال

-مبل شویی کرج

-ساخت استخر کرمان

-دبستان پسرانه

-ساخت استخر کرمان

-دبستان قرآنی

-مدرسه پسرانه

میزان رضایت مشتری ها از سئو سایت توسط شرکت یاسین سپند رایان:

جلب رضایت مشتری برای ما اولویت دارد و تا به نتیجه رسیدن در کنار شما هستیم.

کارهایی که برای افزایش رتبه سئو سایت در کرج انجام میدهیم؟

۱- تحقیقات در مورد کلمات کلیدی (KEYWORD RESEARCH)

این قسمت یکی از مهم ترین مراحل سئو میباشد. یک اتفاق بسیار مهم در میزان بهبود سئو این است که پیدا کردن و آنالیز کلمات کلیدی بسیار حائز اهمیت است. بسیاری افراد پس از گذشتن مدت زیادی پی میبرند که بازخورد خوبی از سایتشان نداشته اند پس از تحقیق و بررسی متوجه شدیم که کلمات کلیدی مناسب با کسب و کارشان را سئو نکرده اند. وقت گذاری سئو روی کلمات کلیدی مناسب بسیار حیاتی است، دراینصورت است که بهترین نتیجه و بازخورد را میگیرید.
سئو کاران ما یا تکنیک های کیبورد ریسرچ در مرحله اول تعداد کلمات کلیدی که موجب رتبه گرفتن سایت است را پیدا میکنیم. پس از آن راهکارهایی را پیدا میکنیم که با استفاده از کلمات کلیدی موجب رونق کسب و کار شما شود. برای اینکار همفکری بین مجموعه ما با تقاضا دهنده لازم است. از همین رو در این مرحله keyword map راهنمای ما میباشد.
مراحل :- یافتن تمام کلماتی که مستعد دیده شدن هستند با استفاده از ابزارهای تخصصی- بررسی های لازم بازار و رقیبان- بررسی احتمال نرخ تبدیل کلمات- keyword maping

**استراتژی سئو چگونه است؟

۲- برنامه ریزی محتوای و پیشبرد آن

در این مرحله به دنبال یافتن محتوایی مناسب و پر قدرت هستیم. یعنی در ابتدا سایت هایی که رتبه های بالا گرفته اند را مورد بررسی قرار میدهیم و محتوای آنها را چک میکنیم تا متوجه شویم چه محتوایی تولی کرده اد که جواب گرفته اند. به این کار همان استخراج Contetn Gap میگویند. پس از آن با استفاده از keyboard research برای ایده محتوایی استفاده میکنیم. یعنی چه محتوایی تولید کنیم که منبع کلمات کلیدی باشد. در نهایت به تقویم محتوایی یا همان content calendar منظمی میرسیم که مشخص میکند این محتواها در چه زمانی توسط چه اشخاصی باید تولید گردد.
البته باید دانست که به نسبت کلمات کلیدی مورد نظر باید چنان محتوای مناسبی تولید کرد که موجب بالا رفتن و رتبه سایت شود. تولید محتوایی مطلوب است که گوگل آن را دوست داشته باشد.
اگر شما تیم محتوا داشته باشید ما در کنار آنها خواهیم بود و به آنها راهنمایی های لازم را میدهیم در غیر اینصورت تیم ما مسئولیت تولید محتوا را بر عهده میگیرند. لازم است بدانید که در تولید محتوای مناسب و محبوب گوگل ما مدعی هستیم. چرا که مجموعه ما با استفاده از بهترین راهکارها و بصورت اصولی بر طبق الگوریتم های گوگل تولید محتوا را انجام میدهد.
خلاصه کارهایی که برای تولید محتوا انجام میدهیم:- یافتن کیورد ریسرج و  Content Gapبرای تولید محتوا- تهیه Cintetnt Calendar دقیق-تدوین بهترین محتواهای لندینگ سئویی

لندینگ چیست؟

صفحه ای که کاربران از طریق صفحه های دیگر و یا موتورهای جستجو وارد صفحه شما میشوند.

۳- سئو تکنیکال( Tecnical SEO)

این مرحله بسیار مهم میباشد. برای سئو تکنیکال سئو کاران ما موظف هستند با تیم طراحی سایت هماهنگ باشند. برای سئو تکنیکال نخست ساختارهای لندینگ، بررسی نیازهای تکنیکال و در نهایت به نقشه را میرسیم.

خلاصه :

– بررسی ساختارها و نیازهای فنی

– تعامل مساعی با تیم فنی

– اجرای تمام موارد تکنیکال

۴- سئو داخلی (On Page SEO)

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل، سئو داخلی میباشد. به کلیه کارهایی که موجب بهینه سازی صفحات وب و کسب ترافیک طبیعی سئو داخلی گفته میشود. مهم ترین اصل در این مرحله تولید محتوای با کیفیت میباشد که درباره ی اصول آن پیش از آن صحبت کردیم. برای ادامه کار لازم است بهینه سازی تیترها، تگ های HTML (برچسب ها)، متا و تصاویر انجام گیرد. در گام بعدی باید لینک سازی داخلی در تمام قسمت های سایت صورت پذیرد تا ساختار سایت برای موتورهای جستجو قابل درک باشد.

خلاصه:

– انتشار محتوایی با کیفیت بالا و قابل فهم برای موتورهای جستجو و کاربر

– بهینه سازی تیترها

– بهینه سازی عنوان ها و توضیحات متا

– بهینه سازی تصاویر

– لیک سازی داخلی

۵- لینک سازی( off page seo)

برای کلمات سخت بهتر است لینک سازی انجام دهیم وگرنه خیلی کار سخت خواهد شد و به طبع نتیجه گیری خوبی نخواهیم داشت. البته برای اینکه درک درستی از زمان مناسب لینک سازی داشته باشیم و برای چه کلماتی نیازمند یک تجربه است که مجموعه ما این تجربه را دارد. دانستن این نکته که چه وبسایت هایی خطرناک و کدام یک مناسب هستند بیشتر تجربی است. نوشتن یک رپرتاژ مناسب نیز در جلب اعتماد گوگل نقش موثری دارد. البته مهم است که از نظر گوگل غیر واقعی بنظر نرسد.

فرآیند لینک سازی سایت باید به نحوی باشد که یئو سایت را بهبود ببخشد. در این فرآیند چک کردن لینک سازی سایر رقبا صورت میگیرد.

خلاصه:

  • تعیین مسیر لینک سازی
  • تهیه رپزتاژهای منظم و دقیق
  • پیاده سازی لینک سازی مدام
**درباره بک لینک و اهمیت آن در سئو بیشتر بدانیم.

سئو سایت در کرج

    ۶-گزارش دهی و آموزش

یکی از شرایط موفقیت در پروژه ها، برقراری ارتباط و اعتماد دوطرفه بین مجموعه سئو و مشتری میباشد. ما این تضمین را به شما میدهیم که با قرار دادن شما درجریان مرحله به مرحله کار و آموزش دانشی به مشتری گرامی برای ادامه دادن مسیر خواهیم داد.

– آموزش های آنلاین

– تهیه فایل ها و گزارش های پیشرفت

سوال مهم این است که آیا تضمینی برای موفقیت در سئو هست؟

این حق مشتری است که نگران وقت و هزینه های خود باشد و چنین تضمینی از تیم مقابل خود بخواهد که در وقت و هزینه علاوه بر صرفه جویی موجب دیده شدن و به نتیجه دلخواه رسیدن در بهترین زمان ممکن شود. زیرا یک سئوی موفق موجب پیشرفت چشمگیر یک کسب و کار خواهد شد و از آن طرف یک سئوی ناموفق به تنهایی موجب خسارت میشود.

ما این اعتماد را به شما خواهیم داد که در این مسیر موفق خواهیم بود و اعتماد و رضایت شما را جلب خواهیم کرد. این نکته بسیار مهم است که هماهنگی مناسب و استراتژیک بین تیم طراحی سایت، تیم تولید محتوا و تولید سئو باید رخ دهد.

ما این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که بهترین روند را در سئوی موفق طی خواهیم کرد. تضمین کار ما نمونه کارهایی است از مشتری هایی که رضایت کافی از مجموعه ما را دارند.

  • استفاده از تجارب مشتری های دیگر مجموعه برای اطمینان خاطر شما:
  • میتوانید از تجربه مشتری های قبلی مجموعه ما نسبت به میزان رضایت آنها تصمیم خود را بگیرید. با نمونه کارهایی که به شما نشان خواهیم داد تصمیم بعدی با شماست. لازمه اعتماد شما به ما راستی آزمایی و زدن مهر اطمینان به صحبت های ما میباشد.
  • – ارائه گزارش های مستمر:
  • این حق شماست تا در روند جریان کار خود قرار بگیرید. در صورت تمایل مشتری این امکان را فراهم کردیم تا بصورت ماهیانه گزارش و زوند پیشرفت کار خود را ازما بخواهید. البته لازم به ذکر است که در چند ماه اول روند پیشرفت کار ممکن است نتیجه گرفتن کند پیش رود به دلیل اینکه کار تیم ما بصورت اصولی و حرفه ای میباشد و پله پله تمامی مراحل را طی میکند تا به نتیجه دلخواه برسد.
  • – توانایی مدیریت پروژه:
  • سئو علاوه بر دانش و تجربه نیازمند مدیریت های درست و اصولی میباشد تا در زمان های لازم و با مدیریت درست، پروژه را به سمت هدف راهنمایی کنند. درغیراینصورت در طی پروژه با بحرانهایی روبرو میشویم که کنترل شرایط از دست خارج خواهد شد و همه به مشکل جدی میخورند. و بالطبع همین امر موجب ضررو زیان به پروژه و مشتری و حتی به تیم طراحی سایت خواهد شد. بازرسی و نحوه عملکرد تمامی تیم ها باید بصورت همزمان باید تحت کنترل باشد.
  • – قابلیت تعامل و مذاکره مستمر با تیم های فنی:
  • یکی از مسائلی که موجب لنگ زدن پروژه و تداخل میشود عدم تعامل بین تیم سئو و تیم فنی میباشد. توانایی برقرار کردن ارتباط با تیم فنی نیازمند دانش کلامی و ظرافت میباشد تا بتوان به یک نتیجه مطلوب دست یافت. مجموعه ما با تعامل و ارتباط با تیم فنی میتواند با مدیریت درست به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.
  • – تحقیقات تکمیلی پیش از سفارش
  • ما به تمام مشتریان خود سفارش میکنیم پیش از سفارش و بستن قرارداد، از نحوه ی تعامل مجموعه با مشتریان و تیم فنی، نحوه گزارش دهی کار بصورت مستمر، نمونه کارهای انجام شده توسط تیم ما، رضایت مشتری ها از مجموعه ما، رونق گرفتن کسب و کار مشتریان پس از سپردن کار به ما و سایر موارد اطمینان کسب کرده و سپس با خیالی آسوده آماده بستن قرارداد با مجموعه حرفه ای ما شوند.

قیمت سئو و تعرفه های سئو سایت در کرج چگونه است؟

سوالاتی از قبیل هزینه سئو چقدر است؟ تعرفه های سئو چگونه است؟ آیا تعرفه های متفاوتی برای سئو وجود دارد؟ قیمت های سئو به نسبت چه مسائلی بستگی دارد؟ ذهن هر شخصی که میخواهد سئوی سایت را سفارش دهد درگیر میکند. همانطور که در بالا اشاره کردیم هزینه های سئو به مسائل مختلفی بستگی دارد. تلاش کردیم در زیر برخی از تعرفه های سئو را برای شما آورده ایم،  در صورت هرگونه سوال و مشاوره در مورد تعرفه ها و تمامی هزینه های سئو کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید.

۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸

۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

– تعداد کلمات کلیدی

– باید دشواری کلمات کلیدی از نظر میزان رقابت بررسی گردد. ( میزان قدرت رقبا )

– کار سئو با چه برنامه ای است ( زبان سیات مورد نظر )

– تولید محتوا ( آیا محتوا توسط مجموعه ما آماده میشود یا خیر )

در متن زیر قیمت تقریبی از تعرفه های سئو را برای شما آورده ایم:

میتوانید مناسب با درخواست و نیاز کاری بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه خدمات سئو در شرکت طراحی سایت و تیم سئو یاسین سپند رایان:

پکیج اولیه سئو سایت در کرج :

کلمات کلیدی اصلی (UNICORN) : 1

قیمت ماهیانه : ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

پکیج پایه سئو سایت در کرج :

کلمات کلیدی اصلی (UNICORN) : 3

کلمات کلیدی بلند (long tail) : 6

قیمت ماهیانه : ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

پکیج پیشرفته سئو سایت در کرج :

کلمات کلیدی اصلی (UNICORN) : 5

کلمات کلیدی بلند (long tail) : 6

قیمت ماهیانه : ۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

پکیج اختصاصی سئو سایت در کرج :

کلمات کلیدی اصلی (UNICORN) : 10

کلمات کلیدی بلند (long tail) : 20

قیمت ماهیانه : ۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

قیمت ها و پکیج هایی که در بالا گفته شد همراه با آنالیز و تحلیل و بررسی کلمات کلیدی میباشد. اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که اکثر مجموعه های سئو هزینه ها را ریز کرده و وقتی محاسبه کنید هزینه های هنگفتی را باید پرداخت کنید برای مثال مجموعه های دیگر برای آنالیز کردن کلمات کلیدی هزینه های جدایی میگیرند ولی مجموعه ما به پاس قدردانی و بر حسب اعتماد دو طرفه این امکان را برای مشتریان عزیر فراهم کرده تا علاوه بر وقت در هزینه ها صرفه جویی کنند.

هنگامیکه میگوییم سئو حرفه ای را ازما بخواهید منظورمان این است که از صفر تا صد کاری که قرار است تا کسب و کار شما دیده شود را انجام خواهیم داد. اضافه کردن گوگل مپ، اضافه کردن لینک و بک لینک های مناسب، تحلیل تگ ها و سئوی آنها، بهینه سازی عنوان ها، تگ ها و …، از نظر بررسی صفحات لندینگ مناسب و کارهایی از این دست را به طور کامل و تکنیکال انجام خواهیم داد.

بررسی کلمات کلیدی و دیگر رقبا سئو سایت در کرج

آنالیز و بررسی کلمات کلیدی و سایر رقبا یکی از مهم ترین بخش های سئو و بازاریابی محتواست. در قدم اول باید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و اینکه رقبا چه کارهایی انجام میدهند صورت پذیرد در غیر اینصورت دچار سر در گمی خواهید شد. تعداد کلمات جی پی اس، کلمات کلیدی اصلی و کلمات کلیدی بلند اطلاعات اولیه کار ماست. سپس یافتن رقبا و اینکه آنهاچه کارهایی کردند تا در لینک های اول قرار گرفته اند مورد نیاز ماست. این نمونه آنالیزها کمک میکند تا ترافیک درستی داشته باشید و سئوی بهینه ای داشته باشید. برای نمونه کلمات کلیدی مهمی را پیدا کنید که رقبا به آن توجهی نداشته اند، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مهم در حوزه فعالیت مشتری موجب سود دهی و بازخورد مناسب میشود. با استفاده از تحقیق در مورد کلمات کلیدی و گوگل ادز میتوانیم به مورد برسیم که رقبا از تکنیک هایی برای پیشرفت سایت خود استفاده کرده اند.

سئو تکنیکال سئو سایت در کرج

سئو تکنیکال به ربات های گوگل این امکان را میدهد تا سایت را به بهترین نحو خزش کنند و صفحات را بدرستی ایندکس کنند. دقت داشته باشید سئو داخلی و سئو تکنیکال بسیار مهم هستند چرا که اگر از ابتدا مسیرهای درستی را طی نکنید خواهید دید که خسارات پر هزینه ای برای شما خواهد داشت. بهینه سازی ساختار سایت، تنظیم نقشه سایت، یافتن محتوای تکراری ،ساخت فایل، بهینه کردن سرعت سایت و عملکرد، بررسی خزش ربات ها، بررسی موبایل یوزر فرندلی، بهینه کردن تصاویر برای موتور جستجو، یافتن لینک های شکسته، اصلاح صفحات ۴۰۴، حل کردن ارورهای از قبیل ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، در دسترس بودن جزومواردی هستند که سئو تکنیکال میباشند.

نکته بسیار مهم دیگری که باید مد نظر داشت درست نوشتن متا و عنوان میباشد. چرا که این بخش ها با بهینه سازی به موتورهای جستجوگر این امکان را میدهند در نتایج بالا قابل مشاهده شوند. در سئو تکنیکال متا، توضیحات عنوان ، برچسب ها و سئوی آنها بسیار حائز اهمیت میباشد.

 لینک‌سازی (OFF PAGE SEO) در سئو سایت در کرج

لینک سازی مساله است که گوگل برای اعتبار دادن به سایت ها از آن استفاده میکند. اعتبار، اعتماد و قدرت را از طریق لینک سازی مشخص میکنیم. پس در نتیجه نیازمند لیک سازی بسیار قوی برای سایت هستیم. در این زمینه لازم است لینک سازی سایر رقبا را با چشم باز انجام دهید تا بتوانید بهترین و بهینه ترین لینک سازی را انجام دهید.

ممکن است برخی از سئو کلاه سیاه استفاده کنند، یعنی از سایت هایی که محتوای غیر اخلاقی دارند به سایت شما لینک نزنند. ورود لینک از سایت های نامناسب آسیب جدی به سایت شما میزند. دقت کنید این ترفندها مانند جادو سیاه عمل کنند و سایت شما را به پایین خواهد کشید.

  گزارش دهی از وضعیت سئو سایت در کرج

با داشتن گزارش دقیق از شرایط وبسایت موقعیت استراتژی سئو را خواهید فهمید. با داشتن گزارش های مختلف در مورد سئو مسیر پیشرفت را متوجه میشوید و به مسیر درستی برای بهینه سازی خواهید رسید. یعنی در صورتی که به بهینه سازی فوری نیاز داشتید متوجه خواهید شد در کدام قسمت باید دست به کار شوید. میتوانید در این جهت از ابزارهای خاصی مانند گوگل آنالیتکس، گوگل دیتا استودیو، گوگل سرچ کنسول و دیگر ابزارهای تحلیل سئو و گزارش گیری از وضعیت سئو استفاده کنید. گزارشی که از این ابزارها به دست شما میرسد بسیار دقیق و موجب کمک شایانی به شما خواهد شد.

بعد از نتیجه بدست آمده از ابزارهای آنالیز سئو میتوانید هدف ها و نیازهای بازار راب بررسی کنید و پس از آن مسیر جدید را شروع کنید تا به بهترین مسیر برسید.

بهینه سازی نرخ تبدیل سئو سایت در کرج

پروسه تبدیل کاربر به مشتری را نرخ تبدیل میگویند. بحث ترافیک سایت با نرخ تبدیل متفاوت است، یعنی ممکن است شما از ترافیک خوبی روی سایتتان بهره ببرید ثبتنام، خرید و یا هر فرآیند دیگری که مد نظر شما است رخ ندهد، پس در اینصورت میگوییم نرخ تبدیل سایت پایین است. برای بهبود در این زمینه میوانید از ابزارهای خاصی از قبیل hotjar استفاده کنید تا رفتار کاربر را مورد بررسی قرار دهید. با این شرایط میتوانیم درک کنیم چند درصد کاربران تکمیل خرید انجام داده اند و چند درصد خرید نکرده اند. این اطلاعات موجب میشود تا بتوان با دید باز در مسیر درست قرار گرفت بدون اینکه وقتی تلف کنیم.

محتوای درست سئو سایت در کرج

بدانید که محتوا تاج و تخت سایت شماست، به این معنی که یک محتوای خوب موجب اعتبار سنجی گوگل میشود و به سایت شما را برای دیدن در لینک های بالا کمک میکند. گوگل بر پایه ی اتبار، تخصص و اعتماد عمل میکند. یعنی برای دیده شدن نیاز است این سه مورد را مورد بررسی قرار داد. زمانی به این سه مورد دست خواهید یافت که محتوای بسیار خوبی تولید کنید.

منظور از بازاریابی محتوا این است که تولید محتوا بگونه ای جذاب و مفید باشد تا بتواند موجب جلب رضایت و دید کاربر شود. برای بهبود در این زمینه تدوین استراتژی محتوا بسیار حائز اهمیت است. برای تولید محتوای کاربر پسند مواردی را باید در نظر داشته باشید. پاسخ یه سوالات مهم کاربران، کلمات کلیدی و … مواردی از این دست میباشند. تولید محتوای مناسب بسیار مهم است برای مثال باید مد نظر داشته باشید محتوایی که تولید میکنید برای لینکدین، واتس آپ، اینستاگرام و یا هر برنامه ای دگیر است چرا که تولید محتوا بسته به نوع کاربرد متفاوت است. بازاریابی محتوا شامل درک درست و تحلیل برنامه درست و به نسبت آن تولید محتوای مناسب را ایجاد کنیم.

سئو لوکال سایت در کرج

مناطق کرج که برای طراحی سایت میتوانند به شرکت طراحی سایت و سئو سایت رایاس مراجعه کنند:

آزادگان

باغستان

باغستان غربی

جهانشهر

چهارصد دستگاه

حصارک

درختی

دهقان ویلا

شاهین ویلا

عظیمیه

کرج

کرج نو

کوی کارمندان

کیانمهر

گلشهر

گوهردشت

مارلیک

مهرشهر

مهرویلا

هفت تیر

کمالشهر

ماهدشت

محمد شهر

نظر آباد

هشتگرد

شهر جدید هشتگرد

مقالات سئو سایت در کرج

سوالات متدوال سئو سایت در کرج

۱- سئو چیست؟

به مجموعه خدماتی که موجب دیده شدن سایت، افزایش بازدید و افزایش رتبه میشود سئو گفته میشود.

۲- هزینه های سئو سایت در کرج در چه حد است؟

هزینه های سئو بصورت تقریبی و متغیر است چرا که به نوع خدماتی که دریافت میکنید بستگی دارد.

۳- زمان دقیق رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

بالا آمدن در صفحه های اول گوگل به موارد مختلفی بستگی دارد. بطور متوسط برای کلمات کم رقابت چیزی حدود ۶ تا ۱۲ ماه طول میکشد. برای کلمات پر رقابت ممکن است زمان بیشتری ببرد.

چرا طراحی و سئوی سایت در کرج مهم است؟

طراحی سایت و سئو موجب دیده شدن کسب و کار شما و فروش بیشتر برای شما خواهد شد. پس با طراحی سایت و سئوی مناسب میتوانید در این راه گام بردارید و موجب برگشت سرمایه دوچندان به کار و کاسب خود شوید. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید باید در مورد سئو و استراتژی آن اطلاعات کاملی داشته باشیم.

سئو سایت در کرج چیست؟

شاید در کلام سئوی سایت یک فرآیند ساده بنطر بیاید ولی باید دید در پشت صحنه سایتی که در صفحه اول قرار دارد چه پروسه هایی طی شده تا به این رتبه دست یافته اند. گوگل برای رتبه بندی و اعتبار دادن به سایت ها یک سری معیارهایی را معرفی کرده و یک سری الگوریتم هایی را دارد و بر طبق آنها و با توجه به استانداردهای گوگل باید سئو را پیش ببریم.

بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت برای این هدف استفاده میشود که افزایش رتبه و بازدید سایت را بالا ببریم. گوگل برای افزایش ترافیک و رتبه بندی معیارهایی دارد که بر پایه آنها میتوانید به رتبه های بالا برسید. لینک سازی، تولید محتوای انحصاری، به روز بودن محتوا و … از قبیل روشهایی است که برای رتبه دهی گوگل بسیار مهم است. نکته بسیار مهم این است که باید بدانید برای سئو سایت هیچ تضمینی نمیباشد. ممکن است هرکاری کنید سایت شما بالا نیاید در صورتی که رقبای شما با انجام همان کارها رتبه بسیار خوبی داشته باشند. پس باید این نکته را مد نظر داشت که سئو سایت تضمینی نمیباشد.

انواع سئو سایت در کرج

سئو سایت بطور کلی به سه دسته تقسیم میشود: سئو داخلی، سئو تکنیکال، سئو خارجی. توضیحاتی کلی درباره هریک از سئو ها در زیر آورده ایم تا با مطالعه آنها بتوانید دید بهتری نسبت به مقوله سئو داشته باشید.

سئو داخلی: سئو داخلی یا همان On Page Seo همان تولید محتوا و عواملی همچون ویدیو، تصاویر، کلمات کلیدی، تیترهای مناسب، لینک دهی، میباشد. اصول و پایه سئو، سئو داخلی میباشد. یعبارتی سئو از این قسمت شروع میشود و باید در نظر داشت قسمت مهمی میباشد. در صورتیکه تمایل دارید در ادامه کار به مشکل نخورید باید این مرحله را اصولی طی کنید.

سو فنی (تکنیکال): در این قسمت لازم است تا با استفاده ابزارهای مانند گوگل آنالیتکس، گوگل سرچ کنسول،اکساندرا و … بتوانید سایت را تجزیه و تحلیل کنید. با استفاده از این ابزارها سرعت بارگذاری سایت، ریسپانسیو کردن سایت، از نظر تجزیه کاربری، ایندکس صحیح ربات های گوگل و … را میتوانید بیابید. این قسمت از سئو را میتوان یکی از سخت ترین قسمت های سئو دانست.

سئو خارجی: سئو خارجی به تمام کارهایی که لازم است خارج از سایت برای رتبه گرفتن انجام دهید گفته میشود. بک لینک از سایت های دیگر ،رپورتاژ آگهی، فعالیت در شبکه های اجتماعی کارهایی از این دست میباشند. سئو خارجی باعث بالارفتن اعتبار و تخصیص اعتماد سایت شما خواهد شد. این قسمت برای گوگل بسیار مهم است.

انواع سئو های دیگری وجود دارد که درباره آن توضیح خواهیم داد. کلاه سفید و کلاه سیاه

سئو کلاه سفید: در این مورد باید گفت همان روش های مورد قبول گوگل برای بهینه سازی را بکار میبریم و به آن سئو کلاه سفید میگویند. به عبارت دیگر در این روش شما از قوانین گوگل بدرستی اطاعت میکنید و گوگل شما را بعنوان شهروند مطیع قانون خواهد شناخت و برای شما ارزش و اعتبار ویژه ای قرار میرا به هر طریقی دهد.

سئو کلاه سیاه: دستکاری و فریب الگوریتم های گوگل را به هر طریقی سئو کلاه سیاه میگویند. شاید در این روش سایت شما به سرعت رتبه دهی شود و بالا برود اما بدانید نمیتوانید از دست گوگل و الگوریتم های تجزیه و تحلیل آن جان سالم در ببرید. با سرعت بالایی گوگل شما و ترفندهای جادو سیاه را برای شما تشخیص میدهد و بعبارتی سایت شما را شوت خواهد کرد. پس بدانید شاید با استفاده از این ترفند به سرعت دیده شوید ولی گوگل به سرعت شما را شناسایی خواهد کرد و ضرری که شما متحمل میشوید بسیار بیشتر و به سختی قابل جبران خواهد بود.

چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟

برای بهبود سئو سایت چه کنیم؟ استفاده از سئو کلاه سفید بهتر است یا سئو کلاه سیاه؟ البته این را بدانید که تحت هیچ شرایطی از سئو کلاه سیاه استفاده نکنید، بلکه با استفاده از سئو کلاه سفید میتوانید با روش اصولی و درست در راه دیده شدن گام بردارید. در مطلب زیر روشهایی برای بالا بردن رتبه سئو سایت آوردیم که با بکارگیری آنها میتوانید از افزایش رتبه و در نتیجه آن دیده شدن سایت خواهند شد.

  • عنوان (تیتر): درصد زیادی از کاربران فقط با خواندن عنوان یا تیتر تصمیم میگیرند وارد صفحه شوند یا خیر. پس عنوانی که انتخاب میکنید باید گیرا، کامل و پر مغز باشد تا کابر ترغیب شود وارد شده و محتوا را بخواند.
  • توضیحات متا: برای رتبه گیری متا بسار مهم است. تعداد کاراکترهای متا ۱۶۰ میباشد. یعنی شما باید در ۱۶۰ کلمه توضیحاتی درباره متن و مطلب مورد نظر ارئه دهید و در این لغات بگویید مطلب شما به چه موضوعات مهمی اشاره دارد.
  • کلمات کلیدی: استفاده از کلمات کلیدی یکی از مهم ترین اصول سئو میباشد. سعی کنید از تکنیک چگالی کلمه کلیدی استفاده کنید یعنی از تجمع کلمه کلیدی در یک ناحیه از متن پرهیز کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی و مترادف های آن در تمام متن استفاده کنید. بعبارتی از keyword stuffing دوری کنید.
  • لینک سازی: لینک دادن محتواهایتان به یکدیگر باعث میشود تا ربات های گوگل بتوانند بخوبی صفحات شما را خزش کنند.آنها با این حرکت مطالب مختلف سایت شما را پیدا میکنند و ایندکس میکنند. لینک سازی باید بصورت اصولی و دقیق صورت بگیرد وگرنه موجب میشود تا صفحات شما با یکدیگر به رقابت بپردازند یا همان پدیده (Keyword Cannibalization) رخ دهد.

خدمات سئو سایت بصورت کلی به مجموعه ای از فعالیت های مرتبط و هماهنگ برای بهبود و بهینه سازی سایت انجام می شود، می گویند. سئو اصولی سایت بسیار بسیار مهم می باشد. زیرا اگر از اول مراحل سئو را اشتباه برویم ضررهای فراوانی صورت می گیرد. چون مثل آجر اول دیوار اگر کج گذاشته بشه تا ثریا میرود دیوار کج . به همین خاطر صاحبان کار اقدام به خرید سئو برای سایتشان و برون سپاری سئو انجام می دهند .برای چه به خدمات سئو سایت نیازمندیم؟ چون سئو سایت خرید و فروش مشتریان را افزایش می دهد. باعث فروش بسیار اجناس یا دیده شدن کسب و کار می شود. و همینطور برون سپاری سئو به شرکت از استخدام چند سئو کار کمتر است.
خدمات سئو سایت به شما کمک می کند تا در صفحه اول گوگل دیده شوید. همچنین افزایش سئو زمانی محقق می شود. ولی اگر با کارشناسان سئو مشورت کنید در غیر این صورت افزایش سئو محقق نمی شود. سئو مانند بازی شطرنج غیر منتظره است اگر به کارشناسان سئو نسپارید سریعا کیش و مات خواهید شد چون همه ی الگوریتم های گوگل مداوم در حال آپدیت هست . خدمات سئو سایت اصولی و مشاوره با سئوکار حرفه‌ای به شما برای رتبه های بالای گوگل بسیار کمک می کند.

راهنمای کامل بهینه سازی موتورهای جستجو

SEO چیست: راهنمای کامل بهینه سازی موتورهای جستجو

SEO چیست: راهنمای کامل بهینه سازی موتورهای جستجو
  • لیست پخش آموزشی

فهرست مطالب

سئو چیست؟سئو کلاه سیاه چیست؟سئو کلاه سفید چیست؟انواع سئوسئو روی صفحهبیشتر ببینید

طی چند دهه اخیر، روشی که کسب‌وکارها محصولات خود را بازاریابی می‌کنند و خدمات خود را تبلیغ می‌کنند، به سرعت تکامل یافته است. همه به لطف ظهور اینترنت و میلیاردها کاربر بیش از آن، برندها از بازاریابی سنتی خارج شده‌اند، و جذابیت به سمت بازاریابی دیجیتال قبلاً دیوانه‌کننده‌تر نبوده است – ارائه نقش‌های شغلی جدید و پتانسیل‌های شغلی. از بازاریابی محتوا گرفته تا PPC، و بازاریابی رسانه های اجتماعی تا سئو، هر جنبه ای به همان اندازه نقش مهمی ایفا می کند. با این حال، سئو جنبه های زیادی از درون صفحه تا خارج از صفحه و بک لینک دادن به پیوندهای درونی دارد. خوب، اجازه دهید ابتدا با اصول اولیه شروع کنیم.

به احتمال زیاد قبلاً این اصطلاح را شنیده اید اما ممکن است این سوال را نپرسیده باشید: سئو چیست؟ ما سعی خواهیم کرد بدون توجه به آن پاسخ دهیم.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو، عمل افزایش ترافیک ارگانیک در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. همچنین به عنوان جستجو یا فهرست های ارگانیک شناخته می شود. اگر می خواهید برای همه کلمات کلیدی رتبه اول را کسب کنید، باید برای افزایش رتبه خود از سئو استفاده کنید.

فرض کنید یک وبلاگ برای دستور العمل های بستنی راه اندازی کرده اید، اما وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالایی ندارد . چندین دلیل وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد:

  • رقبای شما محتوای بهتری دارند
  • شما از کلمات کلیدی ضعیف استفاده می کنید
  • شما از شیوه های ایجاد لینک ضعیف استفاده می کنید
  • زمان بارگذاری صفحه وب شما کند است
  • وب سایت شما تجربه کاربری خوبی ندارد
  • وب سایت شما به اشتباه ایندکس شده است

برای کسب رتبه بالا در SERP، باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند. در این مقاله با نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل، انواع مختلف سئو و تکنیک های مختلف سئو که می توانید برای بهبود رتبه خود از آنها استفاده کنید، آشنا خواهید شد.

دوره آموزشی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO).

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئوی آماده برای صنعتهمین الان ثبت نام کنید

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه به اقداماتی اشاره دارد که شرایط خدمات موتورهای جستجو را نقض می کند. احتمالاً رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای مدتی افزایش می‌دهد، اما می‌تواند منجر به محروم شدن از موتورهای جستجو یا سایت‌های وابسته شود زیرا با شرایط خدمات موتور جستجو مخالف است. برخی از تکنیک ها یا شیوه های سئو کلاه سیاه عبارتند از:

  • کلید واژه پر کردن
  • دستکاری لینک
  • ایجاد مقالات، صفحات یا صفحات فرود سایت با محتوای تکراری

هشدار: ممکن است موفقیت کوتاه مدتی را تجربه کنید. ترافیک سایت شما ممکن است به سرعت افزایش یابد، اما جریمه‌های گوگل هر روز پیچیده‌تر می‌شوند و می‌توانند اثرات مخربی هم بر ترافیک و هم بر رتبه شما داشته باشند.

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید به طور معمول به تاکتیک های سئو اشاره دارد که با شرایط و ضوابط موتورهای جستجو همخوانی دارند. و درست همانطور که از نام آن پیداست، سئو کلاه سفید متضاد سئو کلاه سیاه است. یک تمرین سئو کلاه سفید مانند:

  • ایجاد محتوا و خدمات با کیفیت اصلی
  • وب سایت سازگار با موبایل 
  • استفاده از متا تگ های واضح و غنی از کلمات کلیدی

رتبه بندی جستجوی شما در SERP را بهبود می بخشد و همچنین یکپارچگی وب سایت شما را حفظ می کند.

انواع سئو

اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص در گوگل رتبه بندی کنید، باید سئو را اعمال کنید. برای این کار دو استراتژی وجود دارد:

  • سئو روی صفحه
  • سئوی خارج از صفحه

سئو روی صفحه

سئو درون صفحه فرآیند بهینه سازی عناصر وب سایت است. هنگام انجام این کار، عوامل خاصی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. همه این عناصر چیزی است که شما می توانید به عنوان یک کاربر نهایی کنترل کنید. جنبه های سئو داخلی عبارتند از:

تحقیق کلمات کلیدی

قبل از اینکه کاری با وب سایت خود انجام دهید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید برای چه کلمات کلیدی می خواهید رتبه بندی کنید. برای انجام این کار، باید جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید . در این فرآیند، کلمات کلیدی اولیه و ثانویه را انتخاب می‌کنید که بر اساس آن‌ها متا تگ‌ها و محتوا می‌سازید.

مولفه های اولیه برای تحقیق کلمات کلیدی عبارتند از:

  • حجم جستجو
  • رقابت
  • ارتباط

همچنین می توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner و Ahrefs برای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگامی که کلمات کلیدی را انتخاب کردید، می توانید ادامه دهید و شروع به بهینه سازی صفحات خود برای آن کلمات کلیدی کنید.

برچسب عنوان

تگ عنوان یک عنصر عنوان هدر است که خلاصه ای از محتوای وب سایت شما را در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش می دهد. همچنین بر نرخ کلیک تأثیر می گذارد و مهم ترین عامل سئوی درون صفحه است. موتورهای جستجو 50 تا 60 کاراکتر اول تگ عنوان را نمایش می دهند.

برچسب عنوان

توضیحات متا

توضیحات متا شرح مختصری است که محتوای یک صفحه وب را خلاصه می کند. آنها همچنین در نتایج صفحه موتور جستجو نمایش داده می شوند. در مقایسه با تگ عنوان، توضیحات متا به کاربران درک بیشتری از موضوع صفحه وب شما می دهد. توضیحات متا نیز بر نرخ کلیک تأثیر می گذارد.

توضیحات متا

ساختار URL

URL مخفف Uniform Resource Locator است. بهترین روش استفاده از URL های سئو دوستانه است، زیرا به درک موضوع صفحه وب کمک می کنند. ساختار ضعیف URL یک مشکل بزرگ در سئو است، که ممکن است منجر به کسب رتبه های پایین تر وب سایت شما شود.

ساختار URL

برچسب های سربرگ

تگ های هدر به شناسایی عناوین و زیرعنوان های محتوای شما کمک می کند. سلسله مراتب تگ های هدر از H1 به H6 می رود. H1 عنوان اصلی یک صفحه است، تگ H2 زیر عنوان H1 و غیره است. این برچسب ها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا مطالب را بهتر بخوانند و درک کنند.

برچسب های سربرگ

لینک داخلی

لینک های داخلی لینک هایی هستند که صفحات وب را در وب سایت شما به یکدیگر پیوند می دهند. آنها به کاربران اجازه می دهند تا در وب سایت حرکت کنند. آنها همچنین برای گسترش ارزش لینک (ارزش ارسال شده از یک وب سایت به سایت دیگر) مفید هستند.

لینک داخلی

استفاده از کلمه کلیدی

یک موتور جستجو یک وب سایت را با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) می خزند. NLP به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوا و کلمات کلیدی را جستجو کنند.

به عنوان مثال: اگر وب سایت شما در مورد دیجیتال مارکتینگ است و فقط از کلمه کلیدی “دیجیتال مارکتینگ” در آن استفاده کرده اید، پس شانس شما برای رتبه بالای این کلمه کلیدی کم است. اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط مانند انواع بازاریابی دیجیتال، مهارت در بازاریابی دیجیتال و غیره بسیار مهم است.

استفاده از کلمه کلیدی
استفاده از کلمه کلیدی

نقشه های سایت

نقشه سایت راهی برای سازماندهی یک وب سایت برای کمک به کاربران و موتورهای جستجو برای درک ساختار یک وب سایت است. دو نوع نقشه سایت وجود دارد:

  • نقشه سایت HTML: برای انسان طراحی شده است
  • نقشه های سایت XML : برای خزنده ها طراحی شده است

اکنون که درک روشنی از سئو داخلی دارید، اجازه دهید بخش سئوی خارج از صفحه “سئو چیست؟” را بررسی کنیم. مقاله.

برنامه گواهی پیشرفته SEO به صورت رایگان

به مفاهیم و مهارت های کلیدی تسلط پیدا کنید و یک متخصص سئو شویداکنون ثبت نام کنید

سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه فرآیند دیگری برای بهبود رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجو است. همچنین به تقویت اعتبار وب سایت شما و ایجاد حس اعتبار و اعتماد دامنه کمک می کند. از دیگر مزایای سئو خارج از صفحه می توان به افزایش ترافیک، رتبه صفحه و آگاهی از برند اشاره کرد.

لینک بیلدینگ

سئوی خارج از صفحه بیشتر با لینک سازی مرتبط است. لینک بیلدینگ فرآیند دریافت هایپرلینک از وب سایت های دیگر به سایت شما است. این به عنوان لینک بیلدینگ خارجی نیز شناخته می شود. کلید ایجاد لینک همیشه محتواست. از دیدگاه سئوی درون صفحه، داشتن محتوای با کیفیت به شما امکان می دهد آن را برای کلمات کلیدی مرتبط و رتبه بهینه کنید. از یک استراتژی سئوی خارج از صفحه، داشتن محتوای باکیفیت، سایت های دیگر را قادر می سازد تا به سایت شما لینک دهند.

در اینجا چند استراتژی برای ایجاد لینک آورده شده است:

  • ایجاد محتوای با کیفیت بالا – اگر محتوای شما اصیل باشد، ساختار خوبی داشته باشد و به خوبی خوانده شود، سایت های دیگر به سایت شما لینک خواهند داد.
  • تعامل خارج از سایت – زمان زیادی را در وب سایت های دیگر مشابه وب سایت خود صرف کنید. می توانید سایت های دیگری را که محتوای مرتبط دارند جستجو کنید. همچنین میتوانید اطلاعات و داده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا بالعکس از داده ها و اطلاعات دیگران استفاده کنید. یکی از عواملی که موجب میشود به تعامل خارج از سایت برسید، از طریق رسانه های اجتماعی و تبادل با وبلاگ نویسان میباشد.

هنگام یادگیری “سئو چیست” بایدها و نبایدهایی نیز وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. بخش بعدی آن را پوشش می دهد.

با دوره آموزشی بهینه سازی موتورهای جستجو ، به بسیاری از جنبه های سئو از جمله تحقیق کلمات کلیدی، سئو فنی، لینک سازی، تجزیه و تحلیل تسلط پیدا کنید.

بایدها و نبایدهای سئو

در اینجا نکات مهمی وجود دارد که برای سئو باید به آنها توجه کنید.

انجام دهیدنباید
تکنیک های کلاه سفید را انتخاب کنید (عموماً تمام نکات ذکر شده در بالا).تکنیک های کلاه سیاه را انتخاب نکنید.به عنوان مثال، انتخاب یک کلمه کلیدی خودسرانه و پر کردن آن کلمه کلیدی در محتوا.
سعی کنید از سایت های مرتبطی که محتوای باکیفیت بالایی دارند بک لینک بگیرید.از بک لینک سایت های نامربوط خودداری کنید.
از کلمات کلیدی در تگ های عنوان خود استفاده کنید و یک برچسب عنوان منحصر به فرد برای چندین صفحه وب داشته باشید.برچسب های عنوان یکسان را در چندین صفحه وب کپی نکنید.
برای تجربه کاربری بهتر، محتوای جذاب بنویسید.مطالب را سرقت ادبی نکنید.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. حجم و رقابت برای همه کلمات کلیدی را درک کنید.از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید. گوگل می‌تواند این موضوع را بررسی کند.
لینک های داخلی به وب سایت خود را به طور طبیعی ایجاد کنید.از ساختن بک لینک در سراسر سایت خودداری کنید.
رتبه بندی محتوای شما زمان می برد، بنابراین صبور باشید و مدتی صبر کنید.استرس نداشته باشید و از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنید.
وب سایت خود را در چندین دستگاه پاسخگو و کاربرپسند کنید.هنگام ساختن وب سایت خود برای دسکتاپ، دستگاه های تلفن همراه را نادیده نگیرید. امروزه اکثر کاربران فرآیند جستجوی خود را در تلفن همراه خود شروع می کنند

سئو در مقابل SEM

قبل از ادامه این مطلب سئو چیست؟ در مقاله، ارزش آن را دارد که به موضوعی بپردازیم که بسیاری از مردم گیج می‌شوند – تفاوت بین SEO و SEM . هر دو اجزای حیاتی هر کمپین بازاریابی دیجیتال موفق هستند و سئو در واقع زیرمجموعه ای از SEM است. تفاوت اصلی که در اینجا به جزئیات بیشتری می پردازیم، این است که SEM از تبلیغات پولی موتور جستجو برای هدف قرار دادن جمعیتی خاص استفاده می کند.

گوگل چگونه وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

وب سایت ها در درجه اول بر اساس رقابت بین صفحات وب شما و سایر صفحات وب برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی می شوند. صفحات وب که از بهترین شیوه ها پیروی می کنند از هر صفحه وب دیگری در رقابت برتری دارند و برای آن کلمات کلیدی در رتبه اول قرار می گیرند.

موتورهای جستجو مانند گوگل سه مرحله اساسی را برای رتبه بندی یک وب سایت دنبال می کنند. آن ها هستند:

  1. خزیدن
    موتورهای جستجو دارای عنکبوت ها یا ربات هایی هستند که یک وب سایت را اسکن می کنند و کل محتوای وب سایت را کپی می کنند و آن را در فهرست موتور جستجو ذخیره می کنند.
  2. نمایه سازی
    نمایه سازی روشی برای افزودن صفحات وب به نتایج جستجوی گوگل است. اگر وب سایت شما در فهرست موتورهای جستجو نباشد، هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را پیدا کند.
  3. رتبه بندی
    وقتی چیزی را در گوگل تایپ می کنید، مرتبط ترین وب سایت ها (از فهرست) در نتایج جستجو ظاهر می شوند. این نتایج بر اساس عوامل متعددی مانند مکان کاربر، زبان، تجربه و غیره است.

عوامل زیادی در رتبه بندی وجود دارد – ارتباط یک جنبه مهم است. به عنوان مثال، اگر Simplilearn را تایپ کنید، صفحات وب برای Simplilearn به صورت ارگانیک نشان داده می شوند زیرا به آن کلمه کلیدی مرتبط هستند. با این حال، همچنین باید مطمئن شوید که زمان بارگذاری صفحه برای کاربر نهایی سریع است. همچنین گوگل فاکتورهای دیگری مانند مدت زمان ماندن شخص در یک وب سایت و نرخ پرش (ترک سایت پس از مشاهده تنها یک صفحه) را در نظر می گیرد.

زبان و مکان نیز نقش حیاتی در رتبه بندی دارند. برای مثال، اگر در هند جستجو کنید، نتایج با نتایج ایالات متحده متفاوت خواهد بود. این به این دلیل است که گوگل ربات‌های مختلفی دارد که در زمان‌های مختلف در صفحات مختلف می‌خزند و ایندکس گوگل به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود. با این حال، در زمان واقعی همگام سازی نمی شود.

برای توضیح بیشتر، اگر در سانفرانسیسکو «کافه‌ها» را جستجو کنید، نتایج متفاوتی خواهید دید. حالا اگر در بمبئی «کافه‌ها» را جستجو کنید، نتایج متفاوتی خواهید دید.

به طور خلاصه، مهم ترین عوامل برای رتبه بندی گوگل مربوط بودن، تجربه کاربر، زبان و مکان است.

نتیجه

برای اینکه مطمئن شوید که وب سایت شما در دریای میلیون ها سایت دیگر متمایز است، از مرحله سئو عبور کرده و در استراتژی سئوی شما حرکت می کند. دوره Simplilearn’s Advanced Search Engine Optimization (SEO) به شما کمک می کند از همان روز اول به یک متخصص سئوی آماده برای صنعت تبدیل شوید. شما قادر خواهید بود بر بسیاری از جنبه‌های سئو تسلط داشته باشید، از جمله فرآیند هدایت ارگانیک ترافیک به وب‌سایت‌های خود با مدیریت کلمات کلیدی و تحقیق، بهینه‌سازی درون صفحه و خارج از صفحه، ساخت لینک، ساخت URL، تجزیه و تحلیل سئو و موارد دیگر و شما تجربه پروژه گسترده ای را به دست خواهید آورد تا شما را برای مدیریت ابتکارات بازاریابی ورودی آماده کند.

کلاس های آموزشی کلاس آنلاین برنامه بهینه سازی موتور جستجوی پیشرفته (SEO) ما را در شهرهای برتر بیابید :

نامتاریخمحل
برنامه بهینه سازی موتور جستجوی پیشرفته (SEO).17 – 25 سپتامبر 2022،
دسته آخر هفته
شهر شمادیدن جزئیات

درباره نویسنده

مدونو ژاسامدونو ژاسا

Medo در نوشتن برای فضای دیجیتال تخصص دارد تا توجه رسانه های اجتماعی را به خود جلب کند و…بیشتر ببینید

برنامه های پیشنهادی

برنامه بهینه سازی موتور جستجوی پیشرفته (SEO).2595 یادگیرندهدسترسی مادام العمر*کارشناس دیجیتال مارکتینگ یادگیرنده دسترسی مادام العمر*

*دسترسی مادام العمر به محتوای آموزش الکترونیکی با کیفیت بالا و خودگام.کاوش دسته

منابع پیشنهادی

© 2009 – 2022 – Simplilearn Solutions

  • سلب مسئولیت
  • PMP، PMI، PMBOK، CAPM، PgMP، PfMP، ACP، PBA، RMP، SP، و OPM3 علائم ثبت شده موسسه مدیریت پروژه، Inc.

با کلیک بر روی “OK”، با ذخیره کوکی ها در دستگاه خود برای بهبود ناوبری سایت، تجزیه و تحلیل استفاده از سایت و بهبود بازاریابی موافقت می کنید. اطلاعات بیشترتنظیمات خوبhttps://xds.gsecondscreen.com/xds2/

آموزش سئو سایت در کرج

برای سئو سایت آموزش مهم است و هر کسی نمی تواند سئو را انجام دهد . آموزش سئو سایت رایگان معمولا در همه مراکز سئو وجود دارد ، ولی اکثر مواقع بصورت نتقص آموزش انجام می شود و آموزش سئو بصورت کامل انجام نمی شود . پس برای بهتر یاد گرفتن باید در اینترنت بصورت حرفه ای بگردید. آموزش کامل سئو را پیدا کنید و یاد بگیرید. ولی اگر توانایی جستجوی آموزش رایگان سئو را ندارید ، باید هزینه آموزش سئو بصورت دوره های آموزشگاه و مراکز و آژانس های دیجیتال مارکتینگ را بپردازید، چون ارزشش زیاد است . بسیار عالی است که روی آموزش سئو سرمایه گذاری کنید چون بسیار بازدهی خوبی دارد .

تعرفه سئو سایت در کرج چگونه است؟

قیمت سئو سایت برای همه کسانی که می خواهند سایتشان را سئو کنند مهم است، اما شما نگران قیمت سئو سایت نباشید زیرا هزینه سئو سایت یا بهینه سازی سایت آنقدر هم بالا نیست که نتوانید هزینه اش را بپردازید. و در بسیاری از موارد برون سپاری آن از استخدام کردن سئو کار ماهر بسیار باصرفه تر خواهد بود. لیست قیمت سئو سایت شرکت یاسین سپند رایان به نسبت سئو ای که انجام می دهند بسیار مقرون به صرفه تر از شرکت های سئو سایت هستند و هزینه متعارف سئو سایت باعث جذب مشتری با خیال آسوده می شود . همچنین هزینه پشتیبانی سئو پایین دریافت می شود و این بمعنای کم کاری تلقی نمی شود همچنین کیفیت سئو بسیار مطلوب انجام می شود .و باید در نظر بگیرید که کار را به کاردان بسپارید. سئو تضمینی را باید به کاردان سپرد.

آموزش سئو سایت در کرج

برای ورود در هر زمینه ای نیاز است علم و دانش کافی کسب کنید تا در آن طول کسب و کار هنگامی که  با مشکلات برخورد میکنید توانایی مقابله و تصمیم درست  را داشته باشید. از اینرو گذراندن دوره های مرتبط با دیجیتال مارکتینگ و در زمینه های مختلف برای ورود امری ضروری میباشد.

دوره هایی از جمله گوگل آنالیتکس، سئو، بازاریابی محتوا، هاتجر و …. مواردی از این دست میباشند. گذراندن این دوره ها به شما کمک میکند تا در زمینه های جلب رضایت مشتری بتوانید امتیازهای ویژه ای کسب کنید.

آموزش سئو سایت مقدماتی در کرج

تعرفه آموزش سئو سایت مقدماتی در کرج

10 جلسه یک ساعته ، مبلغ دو میلیون تومان می باشد.

آموزش سئو سایت پیشرفته در کرج

تعرفه آموزش سئو سایت پیشرفته در کرج

20 جلسه یک ساعته و مبلغ پنج میلیون تومان می باشد.

آموزش طراحی سایت وردپرس در کرج

تعرفه آموزش طراحی سایت وردپرس در کرج

10 جلسه یک ساعته و مبلغ سه میلیون تومان می باشد.

آدرس شرکت یاسین سپند رایان : کرج – شاهین ویلا – خیابان نهم غربی – نبش بانک صادرات – طبقه دوم پاساژ

شماره تماس سئو سایت در کرج : ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

منابع مورد استفاده سئو سایت در کرج در این مطلب

ویکی پدیا

گوگل مپ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا