طراحی سایت فروشگاهی در کرج را با بهترین روش ها و با اصولی ترین شیوه های نوین دنیا برای شما انجام خواهیم داد.

شرکت رایاس مفتخر است با تکیه بر سابقه درخشان خود در زمینه طراحی سایت فروشگاهی به شما عزیزان کمک کند. طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی مانند راه اندازی یک شعبه جدید از فروشگاه است. وب سایت فروشگاهی باید قابلیت ها و توانایی های زیادی داشته باشد. برای مثال همیشه باید در دسترس باشد، قابلیت پشتیبانی برای اغلام موجود و یا تمام شده در فروشگاه را داشته باشد. از اینرو طراحی سایت فروشگاهی باید بسیار با دقت و به دست کارشناسان طراحی سایت صورت بگیرد.

طراحی سایت فروشگاهی بهتر = فروش بهتر

طی سالیان اخیر با رشد چشمگیر سایت های فروشگاهی و البته میل بیشتر مشتریان به خرید های اینترنتی و سفارش از وب سایت های این چنینی آمار فروش محصولات به طرز قابل قبولی بالا رفت و در نتیجه موجب شناخته شدن برندها نیز شد. طراحی سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که موجب رضایت مشتری و جلب نظر وی شود تا بتوان به کاربر دائمی تبدیل شود.

همانطور که میدانیم برخورد اول فروشنده در میزان رضایت و خرید مشتری تاثیر زیادی دارد این موضوع در سایت فروشگاهی نیز تاثیر بسزایی دارد. سایت فروشگاهی باید به نوعی باشد که کاربر با آن احساس راحتی داشته باشد و علاقه به ماندن و سفارش دادن از سایت بالا برود.

طراحی سایت فروشگاهی باید توسط متخصصین در این زمینه صورت بگیرد. در طراحی یک سایت فروشگاهی باید به موارد مختلفی توجه کرد اعم از:

-انتخاب موارد بصری مناسب در جلوه دهی سایت

-قاعده خرید از نظر روان شناسی

-اصول فروش متناسب

-طراحی بر اساس امکانات قابل ارائه سایت فروشگاهی

انتخاب یک تیم و شرکت طراحی سایت مناسب به شما این امکان را میدهد تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

کافیست برای طراحی سایت فروشگاهی خود به تیم حرفه ای رایاس اعتماد کنید. مشاورین و مهندسین ما آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی به شما مشتریان عزیز میباشند.

نقش سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

هرروزه در موتور جستجو گوگل، کاربران میلیون ها سرچ انجام میدهند. بالا بودن وبسایت شما در گوگل میتواند تاثیر بسزایی در در بازدید سایت توسط کاربران و در نهایت موجب جذب مشتریان زیادی شود.

از نظر گوگل باید سایت فروشگاهی شما متناسب باشد تا در نتایج بالا قرار بگیرد. یک طراحی سایت اصولی و مناسب باید همزمان با یک مشاوره و متخصص سئو باشد. سئو سایت شما باید توسط متخصصین در این زمینه صورت بگیرد تا با تولید محتوای مناسب و مورد نیاز رتبه سایت شما را بالا ببرد و موجب دیده شدن توسط گوگل بگردد.شرکت رایاس علاوه بر طراحان سایت حرفه ای متخصصین و مشاورین سئوی تخصصی دارد که میتوانند بصورت اصولی و هم زمان سایت شما را از هر دو جهت تامین کنند. طراحی سایت و سئو سایت

مشاورین سئو شرکت رایاس با تجربه بالا و سابقه درخشان میتوانند نقطه عطف کاری شما را به نمایش بکشند. شرکت طراحی سایت و سئو رایاس با کادری مجرب و خبره در زمینه طراحی سایت و سئو سایت با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی این امکان را برای ما شما فراهم میکند تا به نتیجه و در نهایت فروش بالاتری برسید. شرکت رایاس مفتخر است بالاترین کیفیت در سئو را ارائه میدهد. وبسایت های طراحی شده توسط تیم تخصصی رایاس در نتایج اول گوگل قابل مشاهده هستند. و از نظر سئو تکنیکال و سئو داخلی مدعی این هستیم که یکی از بهترین ها هستیم.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی موفق

پیش از اینکه به سراغ طراحی سایت فروشگاهی بروید در ابتدا باید از مساله empathy پیروی کنید. یعنی باید خود را جای مشتری بگذارید تا بهتر بدانید نیازها و انتظارات آنها از شما چیست. سعی بر این داشته باشید که تمامی انتظارات برآورده شود. یک سایت فروشگاهی موفق دارای شرایطی است. از جمله آنها میتوان گفت:

  • توضیحات کافی و متناسب برای هر محصول
  • لود شدن سایت با سرعت بالا
  • قابلیت استفاده از سایت ساده باشد
  • قابلیت ارتباط با مشتریان و دادن مشاوره مناسب
  • ارائه دادن پیشنهادهای تخفیفی و جذاب برای مشتریان


امکاناتی که در طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر داشت:

  • دارا بودن سبد خرید در سایت
  • مرتب سازی و دسته بندی محصولات
  • امکان متصل شدن به درگاه بانکی
  • سیستم اطلاع رسانی از برای خرید بصورت ایمیل
  • طراحی سایت بصورت ریسپاسنیو
  • امکان ثبت نظرات
  • قابلیت مقایسه محصولات
  • قابلیت فیلتر کردن بر اساس قابلیت ها
  • امکان روشهای خرید و ارسال متنوع و بر اساس نیاز مشتری
  • امکان قابلیت های مدیریت حساب بانکی
  • قابلیت ثبت علاقه مندی ها
  • حساب مجازی
  • امکان مدیریت تمامی سفارش ها و پرداخت ها
  • سیستم چاپ اتوماتیک سفارش
  • یکپارچه سازی با برنامه های انبارداری و حسابداری
  • قابلیت اعمال تخفیفات
  • امکان مدیریت کردن واحدهای پولی متنوع
  • سیستم b2b
  • قابلیت اعمال قیمت های مختلف برای یکسری از محصولات برای برخی مشتریان خاص

طراحی سایت شرکتی

یک سایت فروشگاهی باید دارای ویژگی های زیادی باشد تا بتواند مشتریان را در سایت نگه دارد و آنها را مشتریان دائمی خود تبدیل کند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره کردیم:

در طراحی وبسایت فروشگاهی باید دسترسی به محصول آسان و سریع باشد

اگر سایت فروشگاهی دارای جستجوی قوی و محتوای متناسب نباشد موجب نارضایتی کاربران میشود. در اینصورت کاربران دچار سردرگمی خواهند شد. این عوامل میتواند موجب دید و اثر منفی از نظر کاربران شود کماکان احتمال اینکه سایت شما را به زودی ترک کند بیشتر میشود. از اینرو یک وبسایت فروشگاهی باید دارای استانداردهایی برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجوی حساب شده و عالی باشد.

در وبسایت های فروشگاهی بخش جستجوی محصولات بسیار نقش مهم و اساسی دارد. تا حدی که اگر درست کار نکند رابطه مستقیم با نارضایتی کاربر و در نهایت ترک کردن سایت فروشگاهی را در پی خواهد داشت. استفاده از جستجوی ساده در سایت فروشگاهی بهیچ وجه پیشنهاد داده نمیشود. بهتر است در وبسایت های فروشگاهی از جستجوی پیشرفته و حرفه ای استفاده کرد.

برای خرید از وبسایت فروشگاهی ثبت نام کاربر بعنوان پیش نیاز

یکی از مهمترین بخش ها در وبسایت های فروشگاهی قسمت ثبت نام کاربران میباشد. در طراحی این قسمت از سایت باید دقت کرد که این فرم نباید دارای داده های زیادی باشد تا کاربر احساس راحتی کند و بتواند پروسه ثبت نام را به راحتی طی کند. درخواست اطلاعات زیادی از کاربران موجب نارضایتی کاربران میشود. اطلاعات محدودی همچون آدرس، تلفن و ….

اطلاعات تکمیلی باید یکبار و در زمان ثبت نام کاربر درخواست شود. در دفعات آتی باید اطلاعات کاربر ذخیره باشد و فقط اطلاعات کمی از کاربر بخواهد. برای مثال در زمان خرید و سفارش یکی دو فیلد از کاربر خواسته شود. بعبارتی ثبت نام اولیه کامل و تکمیلی باشد.

جلب اعتماد مشتریان

در پروسه طراحی سایت فروشگاهی ، جلب اعتماد مشتریان بسیار مهم و با اهمیت است. در زمان پرداخت آنلاین در یک وبسایت فروشگاهی بمنظور افزایش امنیت اطلاعات مشتریان، بهتر است از درگاه ssp استفاده کرد. پس از این که برند شما شناخته شود تمامی محصولات جدید شما با تکیه بر روزمه خوب شما براحتی فروش میرود.

قابلیت مقایسه تمامی محصولات

یکی از ضروریاتی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد امکان مقایسه محصولاتی که ظاهرا مشابه هستند، میباشد. اگر امکان این را به مشتریان بدهیم که بتوانند ویژگی های چندین محصول را با هم در قیاس بگذارند تا بتوانند بهترین محصول را از هر جهت انتخاب کنند. این موقعیت برای وبسایت شما بسیار خوب است چرا که موجب میشود مشتریان دوباره برای خرید و حتی مقایسه محصولات به وبسایت شما مراجعه میکنند.


پذیرفتن و فعال کردن دیدگاه ها 

یکی دیگر از اصول اولیه در طراحی سایت فروشگاهی فعال کردن دیدگاههای وبسایت میباشد. فعال کردن دیدگاههای مشتریان دارای چندین ویژگی میباشد :

  • شما با این روش میتوانید تمامی محصولات خود را مورد بررسی قرار دهید. در این روش متوجه میشوید کدام محصول مورد توجه مشتریان شما میباشد. کدام یک از محصولات شما را نمیپسندند. به عبارتی میتوانید به یک آمار کلی برسید که چه محصولاتی را نوجود و یا عدم موجود کنید.
  • این کار موجب میشود تا کاربران سایت شما بازاریاب سایت شما شوند. و با هم در تعامل باشند. یعنی کاربران با خرید یک محصول در انتهای خرید با نظر دادن در این زمینه باعث جلب توجه و خواستاری مشتریان دیگر میشوند.
  • پذیرش دیدگاه باعث میشود کسب و کار شما رونق بگیرد و دلیل آن امکان برقراری مشتریان با یکدیگر میباشد. در ضمن تایید و عدم تایید در مورد یک محصول را بیان میکنند.

قابلیت جستجوی محصول

هنگامی که وارد سایت یک فروشگاه میشویم غالبا بدنبال یک محصول خاص میگردیم و در جستجوی مشخصات آن هستیم. پس در طراحی سایت فروشگاهی این نکته حائز اهمیت میباشد. هر میزان قدرت باکس جستجوی شما قوی تر باشد مشتریان راحت تر میتوانند محصولات خود را پیدا کنند و در نتیجه موجب رضایت و ماندگاری مشتریان شما خواهد شد. سایت هایی که دارای باکس جستجوی قوی نباشند نظر مشتری را جلب نمیکنند و در نهایت به عدم خرید و رضایت کاربران منتهی میشود. پس در نظر داشته باشید، باکس جستجو خیلی مهم و تاثیر گذار است،‌تا بتوانید محصولات خود را بهتر بفروش برسانید.

متد های خرید در طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی

نحوه پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین به این صورت است که باید ابتدا فاکتور را بصورت آنلاین پرداخت و سپس کالا برای کاربر ارسال شود. این روش در سالیان اخیر مورد توجه و علاقه کاربران قرار گرفته است.=

نحوه پرداخت در محل

خیلی از کاربران نحوه پرداخت در محل را انتخاب میکنند و برایشان روشی امن تر ست. این روش قابلیت کلاهبرداری را کاهش میدهد. در این روش پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در محل مورد نظر،‌ هزینه پرداخت میگردد.

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی 

چرا طراحی سایت فروشگاهی رایاس؟

مجموعه رایاس با رزومه کاری درخشان و سابقه همکاری با مشاغل و شرکت های معتبر گزینه مناسبی برای طراحی وب سایت شما می باشد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه وبسایت به با توجه به مولفه های مختلفی قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی، کیفیت طراحی، قابلیت های مختلف وبسایت و …. همگی از این مولفه ها میباشند. هزینه طراحی سایت در ایران متغیر است. قیمت طراحی سایت بسته به نوع خدمات ارائه شده متفاوت است. هزینه طراحی سایت فروشگاهی توسط سرکت تخصصی طراحی سایت رایاس با بهترین کیفیت ارائه میگردد.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در رایاس چگونه است؟

در طراحی اختصاصی سایت بعد از عقد قرارداد، ابتدا کارفرما اطلاعات اولیه را تکمیل میکند. سپس تصاویر، کاتالوگ، و یا سایر فایل هایی که قرار است به شرکت رایاس تحویل دهد. طی چند روز بعد از تعیین زمانبندی و در نهایت نیاز سنجی، دروژه شروع میشود. در نهایت با نظر کارفرما کار پیش میرود. این کار تا جایی که تایید نهایی کارفرما را داشته باشیم پیش میرود.

با شرکت رایاس نگران دیده شدن نباشید. رایاس از ابتدا تا انتها در کنار شماست

نحوه پرداخت به چه صورت است؟

۵۰ درصد مبلغ قرارداد طراحی به صورت پیش پرداخت، ۳۰ درصد بعد از طرح اولیه و ۲۰ درصد باقی مانده در پایان کار تسویه می شود.

 نمونه کار های منتخب طراحی سایت فروشگاهی  

 

cofetabligh.ir

  • کارفرما: فروشگاه اینترنتی کافه تبلیغ
  • فروشگاه اینترنتی کامل همراه با اپلیکیشن

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا